Шановні читачі, хочу представити Вашій увазі власну стратегію розвитку життєвої компетентності.
Мій життєвий проект:
1. Я - людина, яка має величезний дар розвиватися, думати, розуміти, аназізувати, любити, співчувати, радіти та обирати.
2. Моє призначення: розвивати свої здібності, дари і таланти, використовувати можливості, які переді мною відкриваються, допомагати тим, хто потребує моєї допомоги.
3. Моє життєве кредо: "Що посієш - те й пожнеш, але пожнеш набагато більбше, ніж сієш".
4. Життєві цілі: розвиватися у всьому, розвиватися постійно. використовувати для цього всі можливості життя.
4.1. Бути гарною, мудрою дружиною; у майбутньому - найкращою мамою; бути вдячною, люблячою донькою; бути професіоналом своєї справи.
4.2. Служити всім, хто потребує допомоги: здійснювати місіонерські поїздки і допомагати дітям-сиротам, біженцям, знедоленим родинам;
4.3.Закінчити навчання в Університеті, отримати червоний диплом, працювати на улюбленій роботі, розвиватися в улюбленій справі;
4.4. Поїхати на декілька років в Боснію місіонером.)
5. Мої пріоритети: сім`я, здоров`я, мир, розвиток.
6. Мої завдання: у мене дуже багато можливостей розвиватися, але не вистачає часу. Тому мені варто навчитися раціонально витрачати час.
7. Мої достоїнства: віра у Бога і в те, що добро перемагає зло. Також, любов до ближніх, милосердя, пунктуальність, дисципліна, організаторські вміння, вміння доводити справу до кінця.
8. Мої недоліки: "Комплекс відмінниці", який досить часто заважає ставити правильні пріорітети; невміння рівномірно розподяляти сили на виконання різних завдань. При цьому Я уявляю зміни у моєму внутрішньому світі - тільки на краще, адже потрібно весь час прагнути до самоосвіти, зміни на краще.
9. Яким би я хотіла бачити себе на
завершальному етапі свого життєвого шляху?
Щасливою, вірною своїм принципам, з думкою про те, що мої рідні і близькі отримали від мене багато любові і турботи, з думкою про те, що я змогла внести в цей світ більше добра, користі, любові та миру.
Як я здійснюю свій життєвий проект? Наведу приклади:
Ще до вступу до Університету я займалася волонтерською діяльністю разом зі своєю сім’єю. Ми разом з братами та сестрою відвідувати дитячі будинки. З дітьми робили уроки, вчили їх елементарним гігієнічним навичкам, гуляли, вчили цікавим іграм, розповідали різноманітні дитячі історії на моральні теми.
При вступі до університету я планувала продовжувати цю діяльність, але виникали питання - чи зможу поєднати навчальну діяльність з позанавчальною? Чи вистачить на все часу? Яким чином позанавчальна робота сприятиме професійному розвитку? Ми спробували поєднувати навчання і добрі справи. Відвідували дитячі будинки, виступали в Університеті та поза його межами з доповідями та закликами щодо допомоги дітям та тим, хто потребує цього. .
Діяльність волонтерської
роботи спрямована на:
• залучення студентів,
школярів старших класів до проведення волонтерської допомоги дітям, які мають
соціальні проблеми та певні обмеження в психофізичному розвитку;
• Залучення студентів до
проведення таборів та фестивалів для дітей біженців;
• формування турботливого
ставлення до дітей, які мають певні соціальні потреми, обмеження та проблеми.
Мета волонтерської роботи:
допомагати дітям, які мають певні соціальні та психофізичні проблеми
розвиватися, вчити нормам і правилам поведінки, формувати моральні якості через
використання лялькового театру.
Серед різноманітних форм роботи з дітьми ми приділили
особливу увагу ляльковому театру.
На базі Педагогічного інституту був створений інклюзивний
клуб, з метою формування позитивного ставлення до проблеми інклюзивного
навчання у майбутніх педагогів.
Нас, учасників клубу, запросили на форум "Древо надії", організаторами якого був центр психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями Дарницького району м. Києва. Нас запросили , щоб ми поділилися своїм баченням проблеми навчання дітей з психофізичними порушеннями. Цей форум був присвячений проблемам дискримінації дітей та молоді з інвалідністю.
На нашу думку, педагог може зреалізуватися, як людина й педагог за умови, коли він озирнеться навколо себе і побачить потребу оточуючих, а сенсом всього його життя стане передача добра, надії, любові, знань тим, хто так потребує цього. Отже, осмислення свого призначення, своєї долі, життєвих цілей, сенсу життя й організація життєвого шляху визначає злет життєвої компетентності особистості. Серцевину життєвої компетентності складає здатність особистості розробляти і здійснювати своє життя як проект, визначати життєве кредо, цільові та смисложиттєві параметри.
3.02.2016
Шановні читачі, зараз я навчаюсь на 6 курсі в педагогічному інституті ім. Б.Д. Грінченка. Тому, плідно займаюсь написанням диплому. Але це не означає, що моя діяльність, як волонтера, як людини, яка хоче допомагати іншим зупинилась. В кінці зими, я мала змогу відвідувати таку країну як Боснія Герцеговина, для того, щоб там допомогти одній християнській організації у допомозі стареньким у "Будинку пенсіоннера", а також дізнатися про їх діяльність у допомозі біженцям із Сирії... Бажаю кожному максимально використовувати час, для того, щоб потім не жалкувати про втрачені можливості бути корисним...
Немає коментарів:
Дописати коментар