Шановні читачі, ви маєте унікальну можливість ознайомитись та висловлювати свою думку щодо таких питань: життєва компетентність, позанавчальна діяльність студентів, формування власної стратегії розвитку та сенсів життя.
Привіт!)) На мою думку позанавчальна діяльність студентів - це участь у різноманітних заходах, не пов'язаних безпосередньо з навчальною діяльністю. Відвідування музеїв та виставок, організація благодійних заходів та допомога сиротинцям, організація таорчих заходів та концертів і т.д.)))
Привіт.Я вважаю, що позанавчальна діяльність студентів - це не просто приймати участь у різноманітних заходах,які пропонує університет - це власний вибір улюбленої справи,яка приносить тобі задоволення,завдяки якій ти можеш реалізувати себе та розкрити свій потенціал,а можливо і допомогти іншим в цьому.
Доброго дня! Дуже цікаво поринутися в життя, життєвий проект і позанавчальну діяльність автора, яка відображена у цьому блозі. На мою думку, позанавчальна діяльність допоможе студенту отримувати нові знання, досвід, розширення власного світогляду не лише під час аудиторних занять, а і поза ними. Головне - ініціативність студента, якщо студенту не цікаві аудиторні заняття, то навряд чи він забажає відвідувати позанавчальні заходи. Тому наша мета, сформувати у студентів - майбутніх вихователів ДНЗ бажання навчатися, приймати участь у позанавчальній діяльності студентів на рівні інституту, університету, на міжнародному рівні.
Добрий день! Над такими питаннями як життєва компетентність і позаначальна діяльність студентів мало хто задумується. але, на мою думку вони є складовими навчально-виховного процесу загалом. Я б хотіла поділитися своєю думкою, щодо поняття життєвої компетентності. Я думаю, що вона складається не лише з начальної діяльності, а й з досвіду який ми отримуємо у повсякденному житті. Ми повинні поєднувати досвід з навчальною діяльність, використовуючи приклади з практики переносити та описувати їх у теорії. взагалі поняття життєвої компетенції досить широке і кожен представляє її по різному. для когось така компетеція реалізуються у педагогічній та навчальній діяльності, а дехто реалізує її у своїй родині. але , все ж таки, я хотіла б більше дізнатися, почути думки інших. І впевнена, що даний проєкт принесе успіх!
1. Моя «Я-концепція», «Хто Я?», «Що Я?», «Моє покликання?» Привіт усім, мене звати Євген. Моє покликання кохати свою дружину і дбати про неї =) Доречі, це її блог, тож якщо не відмічусь у блозі… чекай неприємностей.
3. Моє життєве кредо: «У що Я вірю?», «Чому Я слідую?» Моє життєве кредо свідчить про те, що я не хочу плисти за течією, а проти неї. Я не хочу жити за «моральними» принципами більшості, суспільства, робити щось тільки тому, що так роблять всі, вірити в те, що мені хтось нав’язав. Навпаки, я впевнений, що повинен триматися своїх переконань і навіть більше - впливати на більшість, тому що знаю на 100% відсотків – те в що я вірю є істиною, і те що роблю - добром. Ми знаємо, що кожна людина впевнена, що саме її стандарти, переконання є істинні, але ж людина може бути щиро впевнена, що вірить в істину, але при цьому помилятися. Саме тому, ми повинні знайти об’єктивний стандарт для всіх людей. Для мене таким стандартом є Біблія.
7. Мої достоїнства та недоліки: «Що взяти із собою з духовно-моральних цінностей, вирушаючи в життєву подорож?», «Від чого звільнитись?» У цій подорожі не зайвим буде взяти більше любові та смирення, прощення та самопожертви, а також звільнитися від егоїзму, гордості, зкинути тягар непрощення.
9. Яким би я хотів бачити себе на завершальному етапі свого життєвого шляху? На завершальному етапі свого життєвого шляху я хотів би побачити себе вірним чоловіком, мудрим батьком, веселим дідусем для онуків, тим, хто змінить на краще життя багатьох людей на землі. Дякую за увагу.
Дякую за такий грунтовний коментар! Дякую за те, що поділилися власним життєвим проектом! Дійсно, у Вас гарні цілі, пріорітети та стандарти, на які Ви рівняєтесь! =)
Цікаво, що всі відповіді на питання по типу "хто я?", " навіщо я живу?" і т.д. вже розглянті та доступно описані в Біблії, також там є відповіді на багато ін. життєвоважливих питань, є досвід різних людей, з яких варто чи не варто брати приклад і там же описуються цілі до яких насправді варто іти кожному.
Дякую. Так цікаво! і дуже актуальна тема...Бо зараз думаю,що робити та як у своїй спеціальності.Як я можу бути добрим вихователем.Ще не закінчила універ.тому поки що лише на практиці(яка має бути з понеділка) зіштовхуюсь з тим,що має бути у моєму профессіональному житті. В тебе дуже цікаві особисті погляди,цілі.навіть про свої трохи задумалась.Які вони та чого саме я мала б прагнути...
Привіт!)) На мою думку позанавчальна діяльність студентів - це участь у різноманітних заходах, не пов'язаних безпосередньо з навчальною діяльністю. Відвідування музеїв та виставок, організація благодійних заходів та допомога сиротинцям, організація таорчих заходів та концертів і т.д.)))
ВідповістиВидалитиНіно, дякую за твої думки. Дуже приємно!
ВидалитиПривіт.Я вважаю, що позанавчальна діяльність студентів - це не просто приймати участь у різноманітних заходах,які пропонує університет - це власний вибір улюбленої справи,яка приносить тобі задоволення,завдяки якій ти можеш реалізувати себе та розкрити свій потенціал,а можливо і допомогти іншим в цьому.
ВідповістиВидалитиДякую за коментар. Дійсно, позанавчальна діяльність допомагає нам реалізувати себе.
ВидалитиДоброго дня! Дуже цікаво поринутися в життя, життєвий проект і позанавчальну діяльність автора, яка відображена у цьому блозі. На мою думку, позанавчальна діяльність допоможе студенту отримувати нові знання, досвід, розширення власного світогляду не лише під час аудиторних занять, а і поза ними. Головне - ініціативність студента, якщо студенту не цікаві аудиторні заняття, то навряд чи він забажає відвідувати позанавчальні заходи. Тому наша мета, сформувати у студентів - майбутніх вихователів ДНЗ бажання навчатися, приймати участь у позанавчальній діяльності студентів на рівні інституту, університету, на міжнародному рівні.
ВідповістиВидалитиЯно, дякую за Ваш коментар!Дуже глибокі думки.
ВидалитиДобрий день! Над такими питаннями як життєва компетентність і позаначальна діяльність студентів мало хто задумується. але, на мою думку вони є складовими навчально-виховного процесу загалом. Я б хотіла поділитися своєю думкою, щодо поняття життєвої компетентності. Я думаю, що вона складається не лише з начальної діяльності, а й з досвіду який ми отримуємо у повсякденному житті. Ми повинні поєднувати досвід з навчальною діяльність, використовуючи приклади з практики переносити та описувати їх у теорії. взагалі поняття життєвої компетенції досить широке і кожен представляє її по різному. для когось така компетеція реалізуються у педагогічній та навчальній діяльності, а дехто реалізує її у своїй родині. але , все ж таки, я хотіла б більше дізнатися, почути думки інших. І впевнена, що даний проєкт принесе успіх!
ВідповістиВидалитиТетяно, дісно, питанням позанавчальної діяльності мало хто переймається, але, я погоджуюсь, що це надзвичайно важливо! Дякую за думки, коментарі!
Видалити1. Моя «Я-концепція», «Хто Я?», «Що Я?», «Моє покликання?»
ВідповістиВидалитиПривіт усім, мене звати Євген. Моє покликання кохати свою дружину і дбати про неї =) Доречі, це її блог, тож якщо не відмічусь у блозі… чекай неприємностей.
3. Моє життєве кредо: «У що Я вірю?», «Чому Я слідую?»
Моє життєве кредо свідчить про те, що я не хочу плисти за течією, а проти неї. Я не хочу жити за «моральними» принципами більшості, суспільства, робити щось тільки тому, що так роблять всі, вірити в те, що мені хтось нав’язав. Навпаки, я впевнений, що повинен триматися своїх переконань і навіть більше - впливати на більшість, тому що знаю на 100% відсотків – те в що я вірю є істиною, і те що роблю - добром. Ми знаємо, що кожна людина впевнена, що саме її стандарти, переконання є істинні, але ж людина може бути щиро впевнена, що вірить в істину, але при цьому помилятися. Саме тому, ми повинні знайти об’єктивний стандарт для всіх людей. Для мене таким стандартом є Біблія.
5. Мої пріоритети: «Чому Я віддаю перевагу?»
1. Сім’я; 2. Друзі; 3. Церква; 4. Музика; 5.Спорт.
7. Мої достоїнства та недоліки: «Що взяти із собою з духовно-моральних цінностей, вирушаючи в життєву подорож?», «Від чого звільнитись?»
У цій подорожі не зайвим буде взяти більше любові та смирення, прощення та самопожертви, а також звільнитися від егоїзму, гордості, зкинути тягар непрощення.
9. Яким би я хотів бачити себе на завершальному етапі свого життєвого шляху?
На завершальному етапі свого життєвого шляху я хотів би побачити себе вірним чоловіком, мудрим батьком, веселим дідусем для онуків, тим, хто змінить на краще життя багатьох людей на землі.
Дякую за увагу.
Дякую за такий грунтовний коментар! Дякую за те, що поділилися власним життєвим проектом! Дійсно, у Вас гарні цілі, пріорітети та стандарти, на які Ви рівняєтесь! =)
ВидалитиЦікаво, що всі відповіді на питання по типу "хто я?", " навіщо я живу?" і т.д. вже розглянті та доступно описані в Біблії, також там є відповіді на багато ін. життєвоважливих питань, є досвід різних людей, з яких варто чи не варто брати приклад і там же описуються цілі до яких насправді варто іти кожному.
ВідповістиВидалитиДякую за коментар, за Вашу думку! Дійсно, погоджуюсь, що багато відповідей описані в Біблії.
ВидалитиДякую. Так цікаво!
ВідповістиВидалитиі дуже актуальна тема...Бо зараз думаю,що робити та як у своїй спеціальності.Як я можу бути добрим вихователем.Ще не закінчила універ.тому поки що лише на практиці(яка має бути з понеділка) зіштовхуюсь з тим,що має бути у моєму профессіональному житті.
В тебе дуже цікаві особисті погляди,цілі.навіть про свої трохи задумалась.Які вони та чого саме я мала б прагнути...